Friday, December 31, 2010

.: We Meet Again...

Biar luput dari pandangan
jangan lupus dari ingatan
Dengan Nama Allah Yg Maha Pemurah lagi Maha Pengasih..
Alhamdulillah syukur aku ke Hadrat Allah kerana memulakan perjalanan tahun baru aku (1/1/2011) dengan perkara-perkara yang baik. Amin! Dan diharap setiap rentetan kehidupan ku pada tahun ini diredhai dan diberkati Allah s.w.t. hendaknya.
Terima kasih Ya Allah kerana mendengar dan mengabulkan doaku. Akhirnya aku diketemukan jua dengan sahabat-sahabat lama menerusi blog ini.
Kalau korang semua masih lagi ingat tentang entry aku tahun lepas pasal DESA SISWA RAJA NONG CHIK, pasal teman-teman sebilik aku yang hampir 10 tahun tak pernah aku jumpa atau tak pernah sekali-kali pun aku berhubung. Somehow or another,we're manage to stumble upon my blog and subsequently my fb.
Kat bawah ni aku letak gambar kawan-kawan aku tuh.Yang pakai tudung dan ayu tu adalah zaihanis dan kat bawah tu pulak adalah Safura yang still lagi cute! :)









No comments:

Post a Comment