Monday, December 13, 2010

Minum Petang

Sosej Telur Hancur Dengan Brokoli

Nyum...nyumy.. Thanks to K.Liza di atas perkongsian resepi tersebut. Sedap sangat. Berbaloi- baloi mencuba resepi dari K.Liza. Sangat cepat dan mudah untuk menyiapkannya.
Tak sampai pun sepuluh minit..hehehe..

Hari sabtu lepas, balik dari Kuala Lumpur aku singgah sekejap kat Megamall Kuantan. Sebenarnya sebelum pulang ke Kuala Terengganu aku ada ajak hubby pergi ke KLCC. Ingat nak pergi ke KINOKUNIYA Book Store. Tapi...malang tak berbau..tak dapat pergi sebab tempat parking dia orang tutup. Di buka hanya untuk orang yang ada season pass sahaja.

So, hubby gantikan dengan Megamall Kuantan.Apalagi..terus pergi ke Popular Book Store..heheheh...seronaknyaaa..
Lepas tu aku ternampak K.liza tengah sembang-sembang ngan peminat-peminat buku beliau. Niat di hati nak jugak bertegur sapa dengan k.liza tapi tak dapat sebab aku tengah kejar masa time neh..hubby ada janji dengan kawan2 MEOG nak jumpa dekat Taman Gelora. So, aku batalkan aje niat yang aku dah pasang tuh.

Anyway, K. Liza..saya pun dah beli buku k.Liza tuh..tengah practise masakan kat dalam buku tuh. Kebanyakkan nya semua sedap2 belaka.blog k.Liza pun dah i follow tau...hehehehe

END

No comments:

Post a Comment