Wednesday, December 15, 2010

More Than Words...









Really love this song..hahaha..

Tetiba aje teringat zaman aku bercintan cintun dahulu. Rasa macam nak jatuh cinta sekali lagi aje. Agak-agak..boleh ke tidak ye??..hurmmm..

Ada betulnya cakap orang-orang tua dahulu..masa bercinta semuanya kita nampak indah. Semuanya nampak baik dan semuanya nampak manis di mata kita kan? ...everything is perfect.. maklumlah dia orang, apa orang cakap "terlebih dulu makan garam" daripada kita. Sekarang, bila kita sendiri duduk dalam situasi "ini"..melaluinya..kita sendiri juga yang akan merasakannya.

Tetapi..hakikatnya, kehidupan tidak selalunya indah. Ada masanya kita akan gembira. Ada ketikanya kita akan bersedih. Ada pasang surutnya dan ada pula turun naiknya. Inilah yang dinamakan rencah kehidupan. ah! yang pasti semua orang akan melalui frasa ini. *pro & con*

Apa yang abadi dan hakiki..hanyalah untuk DIA Yang Maha ESA. Apa yang ada di dunia adalah jalan yang akan membawa kita ke akhirat kelak. Cinta, suka ,duka,pahit manis adalah satu perkara yang melengkapkan kepada kehidupan kita seharian. Bersyukurlah dengan apa yang kita ada. Hargailah dengan apa yang kita miliki hari ini. Ini kerana kita bukanlah seorang manusia yang sempurna. sentiasa mengulangi kesilapan..dan cubalah memiliki sekeping hati yang bersih.

Jiwa tengah kacau..tak tahu kenapa tiba-tiba aku cerita benda2 yang karut marut neh. tapi yang pasti cerita ini tidak ada kena mengena dengan orang lain. Apa yang aku tulis..merupakan apa yang aku rasa..dari sudut pandangan hatiku..yang selalu 'thinking out of box'...betul ke neh?? aku pun kurang pasti..hahahaha..blaaa nkg ke kemaman jap agi ambik barang. ok then...fullstop!

No comments:

Post a Comment