Wednesday, September 7, 2011

Jika Masih Belum Terlewat...


Saya nak ucapkan
.
.
.
.
.
.


Saat ini aku sedang menekuni buku Kasih Benar Kasih.

Novel yang tak sempat aku habiskan bacaannya kerana terlalu sibuk dengan rutin harianku yang sedikit berubah pada bulan Ramadhan lalu.

Maaf kerana baru hari ini berkesempatan untuk mengemas kini blog. 

Sebenarnya kat dalam kepala ni ada banyak sangat cerita dan idea untuk mengupdate blog..tp masa tidak begitu mengizinkan.

InsyaALLAH, mungkin sedikit masa lagi.

Ini pun aku curi-curi masa berblogging, sambil jual ubat kat customer sambil duk menaip entah apa-apa entah. Customer pun asyik jeling-jeling je kat PC cabuk aku. Ni kes nak curi baca hasil penulisan aku kat blog ni la.. isk  isk  tak baik tau ambik kesempatan ye pak cik! malu saya tau ngeeee~

Customer plak tak putus-putus datang beli ubat lepas musim perayaan ni.
Ramai sungguh orang yang berpenyakit ni.

Alhamdulillah..rezeki yang Allah bagi jangan sekali-kali kita menolaknya...kan??

mmm... tak best sangat la update blog mcm ni.
Sebab takde feeling... HeHeHe
Nak cari mood dulu lah.. wokkeh..

Assalamualaikum!




3 comments:

  1. update blog kat umah lahh.. ahaks

    salam aidilfitri akak azira tewwww

    ReplyDelete
  2. salam lebaran kak.. rindu blog akak. :P
    alhamdulillah, rezeki akak dan family murah.

    ReplyDelete