Wednesday, February 23, 2011

Ala-ala Portmeirion (My Collection)


As-salam semua...
Kepada semua kawan-kawan maya saya yang berminat mengumpul koleksi pinggan mangkuk ala-ala english style, apa kata cuci-cuci mata dulu kat sini. N3 kali ni saja aku nak kongsi dengan kawan-kawan semua tentang koleksi aku yang tidak seberapa ini.

Salah satu koleksi yang menjadi penghias console table aku dekat rumah. Sebenarnya, aku suka sangat mengumpul pinggang mangkuk, piring, teko atau jug yang dulu-dulu macam bunga kangkung dan sebagainya. Tapi tidak berpeluang untuk 'snap' gambar dan meng'upload' gambar pada hari ini. Insya Allah, gambar-gambar barang koleksi aku akan menyusul kemudian nanti. Apa-apa pun..layan aje la ye..

2 comments:

  1. zira lukis sendiri ke ni? cantiknya...banyak collection mcm ni, umar tak kacau ek...hehe...kalau rayyan, mesti berderai satu per satu ni...

    ReplyDelete
  2. tak k.da, yg ni decal.sis in law yang buat ni dan jual..kalu yg portmeirion betul mahal...
    umar? jaga2 jugak sbb kdg2 xmkn dek saman!

    ReplyDelete