Sunday, November 14, 2010

"NO ENTRY"


Tak tahu nak buat entry apa kali ini. Sebab otak aku sekarang tengah dalam mood novel. "Cinta Datang Lagi..". Jom join aku makan ikan celup tepung nih.. Home made punya!!

Tetiba aje hari ni terasa nak makan ikan celup tepung pulak. Nak pergi beli kat tepi pantai tu..rasanya tak sesedap aku buat...chewahhh.. Biasalah lembu angkat ekor sendiri..muahahaha.. Hampeh!!

Otak dah tepu sesangat neh sebab kekenyangan makan ikan goreng celup tepung tuh. Idea takde walaupun aku cuba kerahkan otak aku supaya datanglah wahai *ting*.. Jadi setakat ini ajelah duhai diari..tengoklah, nanti esok-esok aku datang jenguk kau lagi..heheheh..harap kau dapat bersabar melayan karenah aku yang ntah apa-apa ntah. Sori sebab selalu aje merapu kat sini kan?? :)

No comments:

Post a Comment