Sunday, November 27, 2011

My Boy Turns 4 Years Old Already..


doing nothing...but we're having a great fun together.




2 days before date of  November 22,2011. Aku telah beritahu dekat  Umar yang aku akan beli kek untuk dia. Then, atas kek tu aku akan taruk lilin kemudian aku akan suruh dia tiup lilin tu. Aku nampak muka dia masa tu sooooo excited bila dengar aku cakap macam tu. Aku tau Umar suka sangat tengok api dan bermain dengan candle.

Tiba pada tarikh tersebut. This is my fault. I admit. Aku langsung tidak ingat apa yang aku janjikan dengan Umar. Mungkin aku terlalu asyik dan sibuk dengan kerja2 yang tak pernah hendak berenggang daripada aku. Aku jadi seorang yang pelupa dan sangat pelupa. (nampaknya kena makan buah kismis lebih neh hurmm...) Sehinggalah Umar mengingatkan aku kembali, " Mummy, hari tu mummy cakap kat adik, nak beli kek..nak suh Adik tiup lilin. Mananya ?." Aaaaaaaaaaaa?????

"Oppps! sorry dear. Mummy lupa..but mummy promise mummy akan belikan kek untuk Umar. Tapi, untuk masa ni mami bagi cokelat dulu boleh?."  Dengar aje 'cokelat' terus hangguk. Dah memang hantu 'cokelat' hape lageyyyy!!! eeeeee.....sabar aje la. Masih lagi tak sedar walaupun gigi yang satu tuh dah 'genting' dah. haisssssh.

However,tiup lilin dan kek tu tidak penting Umar. Yang penting, Umar dapat membesar dengan baik, memiliki ilmu pengetahuan yang baik, menjadi anak yang baik akhlak dan pekertinya, menjadi seorang anak yang tahu berbakti kepada kedua ibu bapanya..anak soleh..di dunia dan di akhirat. Amin!

Itu doa Mummy buat Umar Hakimi.


Selamat meniti hari kedewasaan Umar :D

2 comments:

  1. happy belated birthday Umar Hakimi....mummy berkorban bekerja siang mlm demi kesejahteraan dan kebahagiaan mu....jadi anak yg baik ye.... *isk rasa nak bergenang air mata baca komen sendiri. heheh~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngeh3~
      terharu ye GB? olololo...

      Ha!Dgr ckp aunty GB tu Umar.. *hik hik hik..
      :p

      Delete