Saturday, October 2, 2010

Novel mood



Baru aje lepas habis baca novel sebelah..nak buat camner baru berpeluang untuk spent masa membaca. Lately sibuk dengan pemindahan farmasi lama ke premis baru..akhirnya siap jugak walaupun tak sepenuhnya. Apa-apa pun Alhamdulillah kehadrat Ilahi kerana semuanya berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah.



So apalagi..aku teringin untuk meneruskan hobi aku yg satu ni. Dah lama sangat rasanya tak sentuh novel2 yg aku beli tuh..hurmm..kalau korang nk tahu..dulu masa aku remaja aku ingin sekali menjadi seorang penulis novel..konon nye la.. Tapi nak wat camner..till this moment, hajat ku yang satu ni still lagi tidak kesampaian. Sebab tu la sampai sekarang aku suka sangat baca novel-novel. Sebab tiap kali aku baca novel tu..aku rasakan yg diri aku ada kt dalam novel yang aku baca..aku boleh rasa gembira..aku boleh merasa sedih..everything...lepas tu mulalah duk berangan ..mula lah kuar perkataan alangkah indahnya kalau hidup aku seperti yg digambarkan oleh penulis novel tu..hikhikhik..berangan lah kononnya..



Tapi itulah..the real life tak seindah seperti yang aku

gambarkan. Kadang-kadang ada turun naiknya...ada jugak pasang surutnya.. itulah yang dinamakan lumrah kehidupan. Kadang2 semua pengalaman yang kita lalui bila dikenang2 balik ada juga yang indah..bisa buat kita tersenyum dan mematang kan kita.

* terpaksa kuar dulu sbb ada ramai customer.chowww...

No comments:

Post a Comment