Monday, July 12, 2010

Alice In Wonderland

12.54am tepat

Mlm ni aku rasa malas sgt nk layan FB dgn DM. Tak tau kenapa, lately aku sering diserang sakit kepala..berdenyut2. Rasa cam nak hantuk aje kepala aku kt dinding..dh try mkn pain killer but still got that pain. Aaaaaarghh...tension nyer...dahla kena selsema..cara aku bernafas pun dh tak betul jadinya. Sekejap melalui mulut..sekejap dgn hidung..bilalah nk baik ni..??

Dalam keadaan yg x brp sihat ni pun, aku still lg ada hati utk update blog ni sambil layan citer 'Alice In Wonderland'. Hurmmm...hb aku dh lama dh menerokai alam mimpi..tp..aku masih lg stay kt dpn tv ni. Apa darr baguih punya isteri hehehe..nk layan citer ni dulu arr..

mcm best je bila aku baca sinopsis citer ni..crite yg ber'genre' Fantasy..i luv it..berkisarkan ttg kisah pengembaraan seorang gadis yg bernama Alice bermula semasa dia menghadiri sebuah parti..kemudian ternmpk seekor arnab yg memakai west kot sama mcm kt dlm mimpi dia..dia mengekori arnab tersebut menghampiri sebatang pokok... sampai la dia terjatuh ke dlm sebuah lubang. Maka bermulalah perjalanan Alice berjumpa dgn makhluk2 aneh yg sedang menunggu dia utk menyelamatkan that kingdom from Permaisuri merah..

Lbh kurang mcm tu la kot sinopsis citer tu yg tlh aku translatekan mengikut pemahaman aku..wakaka..kalau korang xphm jugak..jom la tgk citer nim..okla buat aku yg sentiasa meminati genre fantasy ni..thehehehe..

No comments:

Post a Comment