Monday, November 2, 2009

My Hubby Addiction

Hobi terbaru suamiku..
dah lama dah dia survey motor ni..entah macam mana nak dijadikan rezeki dia..akhirnya..hmmm...suka tahap gaban la dia..
First time tengok dia bawak balik motor ni..aku gelak sakan..sebab kelakor sangat..macam orang zaman-zaman dulu aje lagaknya..

Sejak ada C50 ni..aktiviti malam hubby ku pun turut sama berubah.Kebiasaannya..lepas pulang aje dari kerja..dia banyak spent masa dengan tengok HBO,sembang-sembang ngan aku sambil pekena air teh o..sekarang...sejak dua menjak ni..aktiviti dia setiap malam..ajak anak-anak aku round naik motor area rumah...anak-anak aku pun sekarang dah pandai demand dengan papa dia..sampai aje kt umah terus ajak papa dia naik motor bawak dia orang p jalan-jalan...

Lepas penat pusing-pusing..satu lagi aktiviti suami ku ialah mengelap motor sampai berkilat..Asyik kena gosok ajer kau ye C50..bila la nak sampai turn aku plak..huhu






No comments:

Post a Comment